Informacja prasowa Kościan, 25 maja 2021 r.CDRL uruchomiło sklep internetowy dla marki Broel Grupa CDRL kontynuuje rozwój internetowej sieci sprzedaży produktów marek własnych. Spó�
Owocowy koktajlW obecnym sezonie postaw na stylizacje inspirowane swoimi ulubionymi owocami. Pomarańcza, arbuz, a może cytryna? Wybór należy do Ciebie!CytrynaŻółty lubi być w centrum zainteresowania. Kolor ten najlepiej wygl
Data publikacji: 2015-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ofensywa marek w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLENajbliższe tygodnie w Magnolia Park będą obfitowały w wiele nowości. Do oferty właśnie dołączyły sk
Data publikacji: 2015-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już nie tylko ekskluzywna odzież. Męska marka Victorio zyskała swój zapachKategoria: Moda, LIFESTYLEModowa męska marka Victiorio produkowana przez białostocki
Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy kochają Identity Passion. Sprawdź dlaczego!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPolskie gwiazdy uwielbiają modowe odkrycia. Każda z nich starannie wybiera kreacje,
Informacja prasowaZduńska Wola, 19 października 2016Rajstopy Gatta X-TRA LINE – skorzystaj z jesiennej promocji i zadbaj o swoją sylwetkę!Gatta to ekspert w dziedzinie funkcjonalnych produktów, które dzięki unikalnym właś
Data publikacji: 2018-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ostatni krzyk mody – torebki na sylwestra, karnawał i studniówkęKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z końcem roku kalendarzowego rozpoczyna się okres zabawy i
Data publikacji: 2019-01-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kolekcja Matthew Williamsa dla NikeKategoria: Moda, LIFESTYLENike prezentuje nową kolekcję kapsułową zaprojektowaną przez Matthew Williamsa.Matthew Willi
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif w Warszawie z unikalną strefą POP-UPKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawski Klif stawia kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, wzbogaca
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury