Data publikacji: 2018-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mercure Fashion Night w PoznaniuKategoria: Moda, LIFESTYLEPrzed nami kolejna edycja Mercure Fashion Night we współpracy z Polską Akademią Mody. Wydarzenie odbęd
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n
Trendy w modzie męskiej nie zmieniają się tak szybko jak w kobiecej. Jeśli jakiś fason się sprawdzi, zwykle wchodzi do kanonu na stałe. A jeśli jeszcze ma coś wspólnego ze sportem, a przy tym jest wygodny, to po prostu musi s
Data publikacji: 2017-10-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JESIENNE TRENDY: OTUL SIĘ W NOWOJORSKIM STYLU, SAMODZIELNIE WYKONANYM SWETREMKategoria: Moda, LIFESTYLERęcznie wykonane swetry oraz geometryczne wzory to jedne z n
Data publikacji: 2018-08-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Back to work! Powrót do pracy w dobrym styluKategoria: Moda, LIFESTYLEWakacje niespiesznie chylą się ku końcowi. Powroty do pracy nie należą do najłatwiejszyc
Data publikacji: 2014-12-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda męska w otoczeniu inspirowanym kortem tenisowymKategoria: Moda, LIFESTYLESalony sprzedaży marki, która na wielu płaszczyznach swojej działalności poddawa
Data publikacji: 2018-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesień pełna gorących okazji, czyli Avenida Poznań z akcją „Szaleństwo zakupów”Kategoria: Moda, LIFESTYLE„Szaleństwo zakupów” w Avenidzie PoznańA
Data publikacji: 2017-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria dla druhnyKategoria: Moda, LIFESTYLESezon ślubny w pełni! Jesteś druhną? To zaszczytna, ale i odpowiedzialna funkcja. Druhna powinna być dla Panny M�
Data publikacji: 2018-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Mamy ze SPARKKategoria: Moda, LIFESTYLEJedyna kobieta, u której każdy z nas ma zaciągnięty dług. Czuła, opiekuńcza, bezwarunkowo kochająca – Mam
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �