Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera Susan Swimwear w butiku Visha Moda i V Showroom!Kategoria: Moda, LIFESTYLESusan Swimwear i Visha Moda łączą siły! Od 6 grudnia br. w butiku przy ul. Kos
Data publikacji: 2016-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIAT SZALONYCH MOŻLIWOŚCI Z TK MAXXKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE
Data publikacji: 2018-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modowe inspiracje na jesieńKategoria: Moda, LIFESTYLEWełniane swetry i szale zaczynają być stałym elementem naszego look’u. Co zrobić, by był on niepowtarza
Data publikacji: 2019-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosna wg maccioniKategoria: Moda, LIFESTYLEW pierwszych dniach marca firma maccioni zaprezentowała pierwsze modele butów z najnowszej kolekcji wiosna-lato 2019. I
Informacja prasowa,czerwiec 2014Soczyste kolory w Simple CPOrzeźwiające lemoniady, owocowe sorbety i kolorowe smoothie to smaki i kolory, które najbardziej kojarzą się z gorącymi letnimi dniami. Tym tropem poszli światowi pro
Informacja prasowaWarszawa, 15 grudnia 2014Loft37 zwycięzcą HUSH Selected!Wieczór, 13 grudnia był świętem polskiej mody. Podczas Hush Warsaw – największych Targów Mody w Polsce wręczono nagrody specjalne – znak
Data publikacji: 2020-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera Pumpkin Spice Latte – kultowy napój od jutra w ofercie Starbucks!Kategoria: Moda, LIFESTYLE22 września, w pierwszy dzień jesieni, do oferty Starbuc
Data publikacji: 2019-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W PAŹDZIERNIKU ODBYŁ SIĘ POKAZ MODY NAJNOWSZEJ EKSKLUZYWNEJ KOLEKCJI DK BY DOROTKategoria: Moda, LIFESTYLEPióra odgrywają główną rolę w najnowszej kolekcji
Data publikacji: 2019-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6 rzeczy, które warto kupić w second handzieKategoria: Moda, LIFESTYLETo, że zakupy w lumpeksach wspierają nie tylko nasze portfele, ale również środowisko wi
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n