Informacja prasowaŁódź, 9 maja 2019THE DREAMER Nowa odsłona marki DASTANDASTAN to marka tworząca modę męską już od trzydziestu lat. W jej dwudziestu pięciu salonach dostępne są kolekcje, dzięki którym mężczyzna moż
Data publikacji: 2019-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trend alert – pleciona torba na 3 sposoby!Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć ten trend, wylansowany przez francuską ikonę Jane Birkin, święcił triumfy już w lat
Święta nie tylko w bieliStilago tworzy ?Świąteczny styl? Intensywna, głęboka zieleń czy soczysta, żywa czerwień? Oba kolory to jednez najbardziej charakterystycznych motywów Świąt Bożego Narodzenia. Na tę okazję wybie
Data publikacji: 2016-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ditta Zimmermann – kobieta z pasją!Kategoria: Moda, LIFESTYLEDitta Zimmerman to autorka i projektantka biżuterii artystyczno-modowej z wieloletnim doświadczenie
Flash News Warszawa, 23 lipca 2015Zapoluj na letnie trendySezon wakacyjny w pełni, a to oznacza letnie wyprzedaże! Jeśli urlop jeszcze przed Tobą, możesz
Data publikacji: 2018-06-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultra Violet… Romantyczny a zarazem prowokacyjny kolor rokuKategoria: Moda, LIFESTYLEMa komunikować oryginalność, pomysłowość, wizjonerskie myślenie, kt
Data publikacji: 2020-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szpilki – królowe obuwniczych półekKategoria: Moda, LIFESTYLETo magiczne obuwie, dzięki któremu możemy dodać elegancji nawet codziennej stylizacji, opty
Data publikacji: 2020-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Puszka dla Maluszka od NAN 2Kategoria: Moda, LIFESTYLEW Kreatywnej Pracowni NAN 2 możesz zaprojektować wyjątkową etykietę magnetyczną z imieniem i zdjęciem sw
Data publikacji: 2019-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt – zawsze po drodzeKategoria: Moda, LIFESTYLEŻycie każdego miasta skupia się wokół jego centrum. Położenie firmy, które znajdują się w „
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust