Data publikacji: 2017-07-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Subtelnie i wyraziście od TOMATOMO by Tomasz OlejniczakKategoria: Moda, LIFESTYLE21 czerwca w REDUCIE BANKU POLSKIEGO odbył się pokaz TOMAOTOMO by Tomasz Olejnicz
Data publikacji: 2015-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs dla stylistów w salonie Woolrich w Galerii MokotówKategoria: Moda, LIFESTYLEWoolrich Warszawa organizuje w jedynym w Polsce monobrandowym salonie marki, pr
Informacja prasowaZduńska Wola, 5 listopada 2015Wielki powrót Justyny Steczkowskiej do Gatty!Wokalistka z 4-oktawową skalą głosu. Skrzypaczka, kompozytorka, autorka tekstów i zawodowy fotograf. Wszechstronnie uzdolniona, nietu
ZEW NATURY– festiwalowa kolekcja marki Claire’sEtniczne akcenty szturmem wtargnęły na światowe wybiegi – pojawiły się między innymi w kolekcjach Valentino czy Driesa Van Notena. Trudno odmówić uroku stylowi
Data publikacji: 2019-07-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek – dopełnienie czy podstawa dobrej stylizacji?Kategoria: Moda, LIFESTYLECzasy, kiedy zegarki służyły wyłącznie za urządzenie, na które zerkamy t
Data publikacji: 2018-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Silesia City Center pokazuje modęKategoria: Moda, LIFESTYLEW najbliższą sobotę i niedzielę (24-25 marca) Silesia City Center zamieni się w wielki catwalk.W n
Bohater szaf na całym świecie. Uniwersalny jeans Jeszcze w latach 50. i 60. uchodził za pewną ekstrawagancję, symbol buntu, bywał nawet kojarzony z przestępcami. Jeans – bo o nim mowa – początkowo traktowany jako strój ro
Data publikacji: 2015-07-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KRATA, DENIM FOLK I AKCENT MARYNARSKI LAT 60’Kategoria: Moda, LIFESTYLEDOMINUJĄCE TRENDY KOLEKCJI CAMAIEU, JESIEŃ ZIMA, LOOKBOOKJesienno-zimowa kolekcja Camaie
Data publikacji: 2016-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesna kobieta według Nessi / kolekcja „Flowers Power”Kategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Nessi obecna jest na rynku już prawie 10 lat. Przez ostatnią dekadę
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że