Data publikacji: 2014-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wnętrze w stylu retro – Forbis Group dla InfigoKategoria: Moda, LIFESTYLEAranżacje butików z bielizną wymagają specjalnego podejścia – powinno być int
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz
Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida Poznań poszerzyła ofertę modową dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka Taranko dołączyła do grona najemców Avenidy Poznań.Do jakości po
Data publikacji: 2018-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja Natty Looker jesień-zima 2018, koszule inspirowane zimowymi historiamiKategoria: Moda, LIFESTYLEMięciutkie tkaniny, zdecydowane kolory i pożądane wzory,
Data publikacji: 2017-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda na deszczowe dni – jesienne must have!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKiedy jesienna aura nie rozpieszcza słońcem, a daje się we znaki rzęsistymi opadami deszcz
BLANCA SUAREZ W KAMPANII REKLAMOWEJ INTIMISSIMISpot jest oparty na historii miłosnej między krawcem i kobietą. Dramatyczna sytuacja zakochanych spowodowana jest dzielącą ich odległością.Krawiec za pomocą swych wprawionych, d
Data publikacji: 2016-05-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWA KOLEKCJA EWY ŁUKAWSKIEJ W TOWARZYSTWIE BIŻUTERII DITTA ZIMMERMANNKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza kolekcja marki Ewa Łukawska na sezon wiosna-lato 2016 no
Data publikacji: 2020-07-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Distance otworzył się w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLEDo grona najemców największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku dołączył dziś dynamicznie
Data publikacji: 2019-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje na letnie uroczystości!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami rozpoczyna się sezon uroczystości – śluby, komunie, chrzty oraz okazjonalne im
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem