Data publikacji: 2016-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaunt i Ibira – plecaki Case Logic, idealne do szkoły i na uczelnięKategoria: Moda, LIFESTYLEW sieci sklepów sportowych GO Sport pojawiły się nowe wersje klas
Data publikacji: 2019-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjątkowy prezent na Dzień KobietKategoria: Moda, LIFESTYLEZbliża się święto, podczas którego nie możemy zapomnieć o żadnej kobiecie. Ta okazja wiąże si�
Flower Crush – kwiecista odsłona marki MOHITO Wiosenny sezon w MOHITO to wyjątkowo romantyczna odsłona dwóch linii specjalnych. Propozycje projektantów na ten sezon to długie, ultra kobiece sukienki, zwiewne bluzki i bogato z
Świąteczny Dress CodeSukienka czy spódnica? Kurtka czy płaszcz? Jaką stylizację wybrać, by podczas świątecznych spotkań czuć się komfortowo i zarazem stylowo? Jest wiele sposobów, ale należy zawsze pamiętać, że jest t
Data publikacji: 2019-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hit sezonu: dominujące wzory. Jak je nosić, by nie zrobić sobie krzywdy?Kategoria: Moda, LIFESTYLETen sezon zdecydowanie należy do odważnych wzorów. W sklepach
Informacja prasowaŁódź, 9 maja 2019THE DREAMER Nowa odsłona marki DASTANDASTAN to marka tworząca modę męską już od trzydziestu lat. W jej dwudziestu pięciu salonach dostępne są kolekcje, dzięki którym mężczyzna moż
Data publikacji: 2016-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsze stylizacje 2015 roku! Gala „Przyłapani na modzie 2015”Kategoria: Moda, LIFESTYLE„Mają nie tylko niezwykły styl, ale również osobowość” – t
JESIENNY MIXER MODOWYSportowy szyk, mocne, militarne akcenty czy różne odcienie szarości? Oto najciekawsze trendy, które wytypowała dla Was z Ewelina Rydzyńska, stylistka Stilago, na sezon jesień-zima 2014/2015.Sportowy szykL
Data publikacji: 2015-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA EVVIVA L’ARTE W NOWYCH JESIENNYCH KOLORACHKategoria: Moda, LIFESTYLESabrina Pilewicz cały czas rozszerza swoją ostatnią kolekcję. Niedawno uzupełnił
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc