Materiały prasowe, 30.01.2015 r.Pierwsze oznaki wiosny w salonach OCHNIK!Lookbook wiosna-lato 2015Najnowsza kolekcja OCHNIK to trzy oryginalne linie ? Simply, Blog Spot, Waikiki ? które składają się na energetyzujące połącze
Data publikacji: 2020-05-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEGrażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobiet, czyli
Data publikacji: 2014-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wesele ludzi ze smakiem – relacja z wydarzeniaKategoria: Moda, LIFESTYLEPokaz mody ślubnej i wieczorowej z udziałem aktualnej Miss Podlasia Justyny Galas, po
Data publikacji: 2015-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MODA BIUROWA PROSTO Z FRANCJIKategoria: Moda, LIFESTYLECamaieu po raz pierwszy wprowadza specjalną kolekcję dedykowaną modzie biurowej.Camaieu po raz pierwszy w
Modne płaszcze na jesień w nowej kolekcji New LookW tym sezonie w New Look każda z nas znajdzie płaszcz dla siebie! Na sezon jesień -zima marka proponuje idealnie skrojone okrycia wierzchnie, zainspirowane trendami prosto ze świ
Data publikacji: 2021-01-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WYTRZYMAŁY. AMBITNY. KOBIECY. NOWY I.N.O.X. VKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowszy zegarek I.N.O.X. V to przede wszystkim przemyślane wzornictwo w bardzo kobiecej od
Data publikacji: 2016-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HELLO WARSAW! WIELKIE OTWARCIE SKLEPU TK MAXX W PODWARSZAWSKCH JANKACHKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 1 września 2016 r. o godz. 9.00 zostanie otwarty 5 w Warszawie
Informacja prasowaZduńska Wola, 9 listopada 2015Satti Matti – nowość w ofercie Gatta na nogach Justyny Steczkowskiej!Justyna Steczkowska – ikona klasy, elegancji i seksapilu – wraca do Gatty. Artystka, podobnie jak marka od
Data publikacji: 2018-09-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda prosto z Paryża dla każdej z nas!Kategoria: Moda, LIFESTYLEO wyposażeniu naszej szafy w modele prosto z wybiegów wiele z nas może tylko pomarzyć. Jednak j
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem