Lidl prezentuje damską kolekcję na lato
Już od poniedziałku, 17 czerwca w Lidlu dostępna będzie szeroka oferta odzieży damskiej, a w jej ramach ubrania, które staną się podstawą wielu letnich stylizacji.
Najnowsza oferta odzieży w Lidlu pozwala na komponowanie modnych zestawów odzieży w tradycyjnie bardzo atrakcyjnych cenach. Ubrania z najnowszej kolekcji idealnie sprawdzą się nie tylko w mieście, ale też na wakacjach i podczas weekendowych wyjazdów. Wśród propozycji Lidla na nadchodzące lato znajdziesz zwiewne i kolorowe sukienki w aż 6 różnych fasonach.
Sukienka: 29.99 PLN/1 sztuka
Szeroka oferta bluzek, t-shirtów i topów daje mozliwość bawienia się kolorami i różnorodnymi fasonami ? nie może ich zabraknąć
w Twojej letniej garderobie!
Bluzki dostępne są w trzech kolorach, topy w wersji z koronką lub z guzikami, dostępne w zestawach po dwie sztuki,, t-shirty także w trzech kolorach ? do wyboru, do koloru! Łącz je z wygodnymi szortami i poczuj letnią beztroskę!
Bluzka: 24,99 PLN/1 sztuka
Top z koronką: 21,99 PLN/ 1 opak. = 2 sztuki
Top: 21,99 PLN/ 1 opak. = 2 sztuki
T-shirt: 19,99 PLN/1 sztuka
Szorty: 17,99 PLN lub 27,99 PLN/1 para
W najnowszej ofercie Lidla znajdzie się także kolejna odsłona bielizny Jolinesse, wspaniele współgrającej
z letnią odzieżą. Biustonosz posiadający gładkie, ukształtowane miseczki oraz majtki cięte laserowo z płaskimi szwami to idealne dopasowanie i dyskrecja nawet przy najbardziej kobiecych zestawieniach.
Bielizna dostępna jest w czterech kolorach: czarnym, granatowym, białym i beżowym. Majtki można nabyć
w trzech fasonach: stringi(w rozmiarach S-M) oraz slipy i panty (w rozmiarach S-XL). Biustonosze dostępne są w rozmiarach 75B, 80B, 85B, 85C.
Biustonosz: 24,99 PLN/1sztuka
Majtki: 22,99 PLN/2 pary
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech
w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 450.