Wiadomości Branżowe

Cykl dla kobiet Dior Backstage Stories

Cykl dla kobiet Dior Backstage Stories
DIOR BACKSTAGE STORIES ? TAJNIKI PROFESJONALNEGO MAKIJAŻU ORAZ KULISY POKAZÓW MODY JUŻ OD CZWARTKU W PERFUMERII SEPHORA W GALERII KRAKOWSKIEJ Warszawa, 11 czerwca 2013 r.

DIOR BACKSTAGE STORIES ?
TAJNIKI PROFESJONALNEGO MAKIJAŻU ORAZ KULISY POKAZÓW MODY
JUŻ OD CZWARTKU W PERFUMERII SEPHORA W GALERII KRAKOWSKIEJ

Warszawa, 11 czerwca 2013 r. ? Jeżeli chcesz poznać tajniki profesjonalnego makijażu wykonywanego przez wizażystów marki Dior podczas najważniejszych wydarzeń modowych, koniecznie weź udział w spotkaniu z cyklu Dior Backstage Stories, które odbędzie się w perfumerii Sephora mieszczącej się w centrum handlowym Galeria Krakowska w Krakowie w dniach 13-16 czerwca 2013 roku. Koniecznie zapisz się na spotkanie z ekspertami Dior za pośrednictwem infolinii Sephora, dostępnej pod numerami telefonów: 801 801 400 i 12 682 84 94.

?Makijaż to prawdziwe DNA Sephora, dlatego regularnie dzielimy się z naszymi klientkami swoją wiedzą na tematy związane z makijażem, począwszy od prezentacji najgorętszych trendów po techniki i szczegółowe instrukcje jak krok po kroku wykonać makijaż. Nasz videoblog blogmakijaż.pl, prowadzony przez najlepszych makijażystów Sephora, odwiedziło już ponad 650 tysięcy osób. Chętnie też korzystamy z bliskiej współpracy z wiodącymi markami kosmetycznymi, które zapraszamy do perfumerii Sephora, aby dzieliły się swoją wiedzą z naszymi klientkami. Tak też powstał wspólny projekt Sephora i Dior ? Dior Backstage Stories, dzięki któremu podpowiadamy jak za pomocą prostych trików i produktów stosowanych podczas przygotowań do pokazów mody można stworzyć profesjonalny makijaż? ? powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.

Cykl Dior Backstage Stories, który odbywa się wyłącznie w perfumeriach Sephora, to wyjątkowa okazja, aby zapoznać się z tajnikami profesjonalnego makijażu. Makijażyści Dior pokazują, w jaki sposób dzięki technikom i produktom stosowanym za kulisami największych pokazów mody, stworzyć szybki, łatwy, a tym samym idealny i prawdziwie profesjonalny makijaż. Wszystko to jest prezentowane na specjalnie zaaranżowanej scenie nawiązującej scenerią do prawdziwego wybiegu z pokazu mody. Króluje atmosfera backstage, ta znana zza kulis, co dodatkowo sprzyja przekazywaniu wiedzy na temat technik makijażu i najnowszych trendów.

A to już wiesz?  Będą neonowe kolory, złociste drobinki i zapachy słodkie jak letnie koktajle, idź na plażę słonecznego Rio de Janeiro!

Sephora w Polsce i na świecie jest silnie związana ze światem mody. Wizażyści Sephora, na co dzień doradzający i pracujących z klientami w perfumeriach marki, to świetnie wyszkoleni eksperci, odpowiadający za kreację makijażu podczas pokazów mody na całym świecie ? New York i London Fashion Week, czy festiwali filmowych, takich jak San Sebastián International Film Festival.
Polski Sephora Make-Up Team kreował wizerunek modelek i gwiazd podczas pokazów wielu marek modowych w Polsce, jak również w trakcie Warsaw Fashion Weekend czy gali rozdania Telekamer.

Sephora - Dior Backstage Stories - powitanie

Sephora - Dior Backstage Stories 1

Sephora - Dior Backstage Stories 2

Sephora - Dior Backstage Stories - konsultacja

__________________________________________________________________________________
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło ?Jakość Obsługi? oraz ?Laur Klienta?.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d?Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których palcówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewelry, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.

A to już wiesz?  Prezentację najnowszych trendów na sezon wiosna lato

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Dodatkowych informacji udzielają:
Sephora Polska
Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, [email protected], telefon:+48 22 319 52 00

Questia sp. z o.o. sp.k.
Communications Management Consultants
Anna Hadrych, [email protected], telefon +48 22 623 07 00
Katarzyna Szewczyk, [email protected], telefon +48 22 623 07 00,

0 0 votes
Article Rating

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Subscribe
Notify of
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x