Data publikacji: 2017-10-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cartoon Network wzmacnia portfolio modowe z „Atomówkami” w regionie EMEA
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
„Atomówki” szturmem zdobywają świat mody. Cartoon Network nawiązał współpracę z takimi europejskimi markami jak Daisy Street i Lefties, a podczas tegorocznego londyńskiego tygodnia mody została zaprezentowana kolekcja Fyodor Golan inspirowana przygodami Bajki, Bójki i Brawurki.
„Atomówki” szturmem zdobywają świat mody. Cartoon Network nawiązał współpracę z takimi europejskimi markami jak Daisy Street i Lefties, a podczas tegorocznego londyńskiego tygodnia mody została zaprezentowana kolekcja Fyodor Golan inspirowana przygodami Bajki, Bójki i Brawurki.
Najnowsi partnerzy licencyjni „Atomówek” reprezentują zarówno modę z najlepszych światowych wybiegów, jak i klasycznych sieciowych sklepów odzieżowych. Skupiają się na kluczowych wartościach obecnych w kreskówce, czyli na sile kobiet, przyjaźni i zabawie. Jednocześnie oferują kreatywne produkty zarówno dla nowych fanów Bajki, Bójki i Brawurki jak i dla tych, którzy przygody trzech sióstr śledzą od lat.
Johanne Broadfield, VP of Cartoon Network Enterprises EMEA wyjaśnia: – Wierzymy, że „Atomówki” dzięki swojej popularności, silnym potencjale komercyjnym i nawiązaniom do aktualnych tematów społecznych mają szansę stać się ponadczasową i atrakcyjną marką modową. Co więcej, bogaty i pełen pozytywnej energii wizerunek marki pozwala nam nadążyć za rosnącą popularnością „Atomówek” wśród konsumentów. Udaje się to dzięki wyjątkowej i bardzo kreatywnej współpracy z partnerami handlowymi.
Cartoon Network nawiązał współpracę z szeregiem wiodących marek odzieżowych w Europie. Marka Daisy Street za pośrednictwem swojej strony www wprowadzi na rynek kolekcję odzieży damskiej, w tym koszulki, bluzy i bluzki. Tym samym Daisy Street dołączy do grona takich partnerów jak: jak ASOS, New Look i Zalando. W kategorii mody dziecięcej Cartoon Network nawiązał współpracę z hiszpańskimi firmami Lefties i Commerciale Camana Srl. Będą one odpowiedzialne za wprowadzenie na rynek kolekcji obuwia dla najmłodszych. Produkty wejdą do sprzedaży w styczniu 2018 r.
Cartoon Network podpisał również umowy o współpracy z szeregiem lokalnych firm w całym regionie EMEA, których oferta skierowana jest zarówno do dzieci jak i dorosłych. Wśród najnowszych partnerów znalazły się takie marki jak CYP Imports (torby i torebki) i SunCity (odzież dla dzieci i akcesoria) na Półwyspie Iberyjskim, Tvoe (odzież damska) w Rosji, Cookie (odzież dziecięca, odzież dla kobiet i akcesoria) w krajach Beneluksu i Sahinler (odzież dziecięca, odzież dla kobiet i akcesoria) we Francji. W Polsce planowane są przede wszystkim kolekcje modowe z Atomówkami. Bizuu – marka stworzona dla modnych, ambitnych kobiet – przygotowuje niespodziankę na przyszły rok. Fash – nowa marka modowa na rynku polskim – zaprezentuje kolekcję dla kobiet, nastolatek i dzieci, Sinsay przedstawi nową odsłonę ubrań dla nastolatek. Dla najmłodszych fanów stacji Cartoon Network, marki Reserved Kids i SMYK zaprojektują kolekcje ubrań i akcesoriów inspirowanych Atomówkami.
Dodatkowo, w ramach tegorocznego London Fashion Week marka modowa Fyodor Golan w trakcie pokazu zaprezentowała śmiałą atomówkową kolekcję jesień-zima 2017. Ponadto, w swoim pop up store zaoferowała konsumentom możliwość zakupu ulubionych produktów z oferty, która jest już dostępna na całym świecie w ekskluzywnych salonach i domach handlowych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE